0

Cikgu ! Selamat HAri Guru

orite cikgu




Cikgu Zailan , Cikgu yang takleh nak beta , kalau korang cakap 'Ayam kuar dulu dari telur' - kompem dia jawab benda2 sampai korang takleh jawab miahaha . Aku pernah bengang time tuh aku 4 orang ditahan sebab bawak motor masuk sekolah ahaha Kami ada Lesen Cikgu! kenapa cikgu kenapa ? miahaha . Akibat daripada itu , helmet kami disimpan untuk apa ntah , tapi setelah dipujuk akhirnya dapat jgak helmet tuh . hoho tapi time dia balik la dia bagi .cis ! sajer nak suruh kitorang teman ahahaha

Ok lah nie jer lah serba sikit pasal cikgu-cikgu aku yang mantol dan cikgu-cikgu aku yang terbaik dari ladang . walaupun dorang kadang2 mereng tapi dorang tetap cikgu aku yang cool . walaupun dulu aku kena sebat ngan Cikgu Rosnani. ahaha Akan ku kenang sampai bebila beb !

so papepon nak bebel sampai berbuih memang berbuih la jab lagi . papepon jugak la nak cakap sikit selamat Hari guru cikgu2 sekalian alam !Walaupun ada angpa yang tak ngajo pun aku nak ucapkan . don't worry kerana angpa aku mendapat ilmu , kerana angpa jgak aku mendapat pengalaman hidup yang berbeza. Terimas!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top